Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Únor 27 23:35:56 CET 2006

Vinclav Erich wrote:
> Opak je pravda. Pokial je to ucastnik konferencie, tak zasle znova, ale tak
> aby to preslo. Pokial spam tak sme OK...

Nezlobte se, ale tohle imho neni to spravne reseni... Pokud
chci nekam pripet, tak tam chci prispet jednou a ne se
nejakyho pritroublyho robota dozadovat aby mi mail vzal, ze
opravdu nejsem spammer... (a pri te prilezitosti mail X a
vicekrat preformulovavat. Za X si muzete dosadit libovolne
prirozene cislo)  :o/

ilicz