Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Únor 28 08:18:12 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006 23:35:56 +0100, David 'Ilicz' Klementa wrote

> Nezlobte se, ale tohle imho neni to spravne reseni... Pokud
> chci nekam pripet, tak tam chci prispet jednou a ne se
> nejakyho pritroublyho robota dozadovat aby mi mail vzal, ze
> opravdu nejsem spammer... (a pri te prilezitosti mail X a
> vicekrat preformulovavat. Za X si muzete dosadit libovolne
> prirozene cislo)  :o/

Uz sa vam niekedy stalo, ze by vam odborny mail oznacilo ako spam? Asi som
stastny clovek, lebo mne nie... Ale ak by sa vam to stalo, a vas prispevok
pritom bol skutocne obsazny, mate sancu poslat znova... Pocitam, ze by sa to
tykalo mozno iba nejakeho miziveho promile _spravnych_ mailov, ktore by boli
postihnute. Ak vobec nejakeho.

Je to jedno z moznych rieseni. Netvrdim ze spravne a uz vobec nie jedine. A
ako kazde ine ma svoje pre a proti. Presne tak ako napr. uzamknutie konferencie.

--
Erich Vinclav