Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 28 03:52:01 CET 2006

Dan Ohnesorg wrote:
> Feed do "velkych" newsu zajistuje napr. dostupnost konference pres
> google news, coz umoznuje velmi komfortni prohledavani, tezko bysme
> dokazali vytvorit lepsi.

Otazka je, zda prave komfortni vyhledavani googlem neni zdrojem spamu ;-)
Napriklad ja jsem jako zpatecni mailovou adresu v nastaveni meho news uctu
pouzil stoupa na practisoft.cz a denne mi muj jednoduchy "filtr podle To:"
zahazuje az 50 spamu. A to jsem tuhle mailovou adresu vytvoril specialne pro
news a nikde jinde ji nepouzivam.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz