Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Úterý Únor 28 06:24:15 CET 2006

dobre ranko -))) (koukam taky se jeste/uz nespii)

souhlas

> Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Otazka je, zda prave komfortni vyhledavani googlem neni zdrojem spamu ;-)
> Napriklad ja jsem jako zpatecni mailovou adresu v nastaveni meho news uctu
> pouzil stoupa na practisoft.cz a denne mi muj jednoduchy "filtr podle To:"
> zahazuje az 50 spamu. A to jsem tuhle mailovou adresu vytvoril specialne pro
> news a nikde jinde ji nepouzivam.

  asi ano ... vyhledavani v google asi muze byt zdrojem odkud se berou adresy ...
  ale proto jste si asi vytvoril adresu stoupa na ....
  proste takovej je svet ... a dokud lidi nebudou slusni / a to nebudou
  tak se s tim musime/te naucit zit ...

a jinak bych (hrozne slovo/by jsem se) se primlouval za uzavreni tohohle vlakna ....

result : a) spam filtr na linux na linux.cz nejni kdovi co +
            ale ani prilis - ...
            dvojite posilani prvniho prispevku v mail mi nevadi ... a pokud to neco resi
                 tak souhlasim a taaaaaaaaaaaaaaaak -))

             a v news nevim nekonzumuju/i

         b) nejak mi to neva stejne musim mit vlastni spamfilter takze o nic nejde
                spis by mi vadilo ze konfera zahodi neco navic nez ze neco projde  (zname to ;-) )

         c) status quo je dostacujici a nehrotil bych to ... spis lehce ladil

? souhlas ?

simon

jo a hezke ranko preji ... nebo dobrou pokud konczite -)))