Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Únor 28 08:28:00 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006 23:29:54 +0100, David 'Ilicz' Klementa <ilicz na seznam.cz> wrote:

>  ani ja nemam namitek proti tomuto reseni..

	To je sice pěkné, ale bohužel technicky to AFAIK nejde realizovat.

	Jediné, co mě ve vztahu k news napadá, je zkusit použít nějakou
povinnou hlavičku "X=Not=SPAM: Yes", kterou by si lidi nastavili, aby jim ji
news klient přidával. Ale to je spíš sociální experiment zkoušející za jak
dlouho na to spammer přijde a ne konstruktivní řešení.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860