Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Únor 28 13:23:47 CET 2006

Krištof Petr wrote:
: O hromadu odpovedi prichazite uz ted. Brana list <-> newsy nefunguje
: prilis dobre. Nedorucuje za urcitych okolnosti maily s cestinou
: nebo podepsane S/MIME, mozna i PGP. Uz se to tady nekolikrat
: diskutovalo.

	Uvitam odkazy na konkretni zpravy, ktere se nedorucily. Nejlepe
i s message-id z news.muni.cz (abych vedel, ze zprava dosla az "temer"
ke mne).

: Zato spamy dorucuje vice nez spolehlive.

	Hele, nech si silna slova :-) Jestli je 20 spamu v konferenci
denne (v posledni dobe), tak to ma SpamAssassin vic nez 90% uspesnost,
a to nepocitam dalsi omezeni ktera pred listserverem jsou (napriklad
nepovoleni prvniho prispevku z urcite adresy, atd.).

: Idealni by bylo zamknout list jen pro prihlasene a na news serveru
: vyzadovat overeni uzivatele.

	S takovymito listy se casto setkavam, a fakt me stve, ze se musim
nekam prihlasit jen proto, ze k danemu softwaru chci poslat jednoduchou
otazku nebo bug-fix. A navic to, ze listy jsou subscriber-only, neni nikde
vyznacene, takze jeste je to tak, ze nekam poslu mail, za par (desitek?)
minut se vrati standardni upozorneni od mailmana, ze moje zprava ceka
na moderatora (coz je asi jen eufemismus pro to ze byla zahozena),
a ja se musim do listu prihlasit rucne, cekat na potvrzovaci mail,
poslat dotaz, a az se po tydnu nebo dvou problem vyresi, zase slozite
zkoumat, jak se z listu odhlasit.

	U "obecneho" listu jako je tento je to asi tolerovatelne,
ale urcite ne u listu zabyvajicich se uzivatelskymi problemy
urciteho konkretniho softwaru.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |