Zkusenosti s nejnovejsim gnome (2.14)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Únor 28 13:35:55 CET 2006

Pavel Lisý wrote:
: trochu jsem testoval nejnovější distribuce s poslední verzí gnome a
: zarazila mě pár nepříjemností.
:
: 1. Není možné vybrat klasickou českou klávesnici - qwertz, nabízí se
: pouze qwerty. Narazil jsem na to jak v Ubuntu - Dapper Drake, tak v FC5
: Test3. Nevíte, je to nějaký záměr, nebo je to na nahlášení chyby?

	Bylo tohle i ve FC4? tam se mi nabizi obe moznosti.

:    FC5 - když spustím xine, otevřou se dvě okna, v jednom jede video a
: druhé je aktivní na ovládání. Např. zmáčknu f a aktivní oknu přejde do
: fullscreen. Bohužel okno s videem zůstane malé a někde dole. Stejně se
: to chová v reakcích na myš - např. DVD menu. Klikat musím v černém
: aktivním okně, ale menu vidím v okně s videem. Zrovna toto je
: nepříjemné, protože xine je jediný program, který s dvd menu pořádně
: pracuje.
:
:    FC4 - podobné chování vykazoval gmplayer, ale ten tímto neduhem zdá
: se v FC5 již netrpí.

	A neni to problem toho, ze xine/mplayer nepouziva XV overlay?
Co rika xvinfo? Co rika explicitni -ao xv pro mplayer?

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |