Nastaven? locale v Gentoo

Pondělí Leden 2 10:29:31 CET 2006

Robert Cernansky <hslists2 na zoznam.sk> wrote:
> V adresari /etc/env.d si vytvor subor napr. 00moje a donho napis co chces
> nastavit v prostredi globalne. Teda v Tvojom pripade:
>
> LANG=cs_CZ

Len aby to nevadilo inym pouzivatelom, ak tam nejaki su - byt tak
pouzivatelom takeho stroja, pekne sa spravcovi podakujem. Davajte si bacha,
co nastavujete inym ludom do prostredia.

Nanestastie gentoo podobne ako niektore RPM-based systemy si s tym nerobi
problemy a v pohode do systemovych configov narvu kopu veci ktore si
pouzivatel len problemovo vypne...
On the other hand, you have different fingers.