frekvence

patrik rybar patrik.rybar na hp.com
Pondělí Leden 2 14:45:45 CET 2006

Benytrans na seznam.cz wrote:
> Dokončil jsem instalaci grafického rozhraní pro Linux a když nyní chci
> rozhraní spustit, obrazovka jen problikne a vrátí se do konzole... Jenom
> to napíše nějakou chybu... Bylo mi řečeno že to je nastavenou
> frekvencí monitoru, bohužel ale nevím kde se dá frekvence nastavit...
> Pomůže mi někdo???

vzdy ked hladate chybu v X...
vlezte do /var/log

grep EE X*.log  --> errors
grep WW X*.log  --> warnings
grep NI X*.log  --> not implemented
grep ?? X*.log  --> unknown

si ce nepisete aka distribucia, ale skoro vsetky maju nejake 'udelatko'
na nastavenie X-ov

takze google
linux distribucia setup X --> search  -- bude Vasim startovacim bodom

napr.

xorgcfg
xorgsetup
xorgconfig

dalej mozete vyskusat niektory z 'online' modeline konfiguratorov
do ktoreho nasekate parametre vasho monitoru atd atd...