frekvence

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Leden 2 10:38:13 CET 2006

Benytrans na seznam.cz napsal(a):
> Dokončil jsem instalaci grafického rozhraní pro Linux a když nyní chci
> rozhraní spustit, obrazovka jen problikne a vrátí se do konzole... Jenom
> to napíše nějakou chybu... Bylo mi řečeno že to je nastavenou
> frekvencí monitoru, bohužel ale nevím kde se dá frekvence nastavit...
> Pomůže mi někdo???

No že by v konfiguráku toho grafického rozhraní ?

No asi v konfiguráku X serveru.

Ne bo že by špatně nastaven ten X server ?

Dodejte tu chybu věšteckou kouli nemáme. Viz: /var/log/*

|    ICQ    179223500                    |

Říkat, že můžete milovat jednu osobu celý život, je totéž co
říkat, že jedna svíce vydrží hořet, pokud jste živ.
		-- Tolstoj