frekvence

Martin Balog - TENEL CZ balog na turboasistent.cz
Pondělí Leden 2 11:58:01 CET 2006

Mam to chapat tak, ze pri startx nabehne X, ale opetovne spadne?
Pokud ano, tak to bude nejspise poslednim zasahem do xorg.conf, kde jste
neco natukal spatne a je jedno co, i kdyz nadatlujete spatne  mys, tak
to padne.

Moje modelines vc zapisu do xorg.conf vypadaji takto:

Section "Monitor"
    Identifier "monitor1"
    VendorName "Plug'n Play"
    ModelName "SyncMaster"
    HorizSync 30-71
    VertRefresh 50-160

     # 768x576 @ 79 Hz, 50 kHz hsync
    ModeLine "768x576"     50.00  768  832  846 1000   576  590  595  630

    # 768x576 @ 100 Hz, 61.6 kHz hsync
    ModeLine "768x576"     63.07  768  800  960 1024   576  578  590  616
EndSection

Section "Device"
    Identifier "device1"
    VendorName "nVidia Corp."
    BoardName "NVIDIA GeForce2 DDR (generic)"
    Driver "nv"
    Option "DPMS"
EndSection

Section "Screen"