ISA slot v novem pocitaci

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Leden 2 16:48:26 CET 2006

On Sun, Jan 01, 2006 at 02:25:37PM +0100, Michal Dobes wrote:

> Vzhledem k uvedene adrese lezici v oblasti nad 0x3FF je podstata
> daneho problemu velice jednoducha. Puvodni ISA specifikace uvadela,
> ze pro adresaci karty se pouziva jen 10 bitu adresove sbernice
> a nikoliv cela sire, naprosta vetsina ISA karet se toho drzi,
> prestoze snad vsechny ISA nativni cipsety tento limit nemely.
> Pak se objevilo par ISA karet, co vyuzivaly i vyssi adresni bity
> nekolika zpusoby a s prichodem PCI nastal problem, protoze nekteri
> autori PCI/ISA bridge si precetli puvodni specifikaci ISA sbernice
> [...]

Vase vysvetleni mi pripada logicke, tak nejak bych si tu potiz
predstavoval. Mozna jsem nasel jeste jedno reseni, a sice predelat
adresu karty pod 0x3FF. Uz jsem se domluvil s vyrobcem, melo by to jit.
Doufejme, ze to bude cele reseni problemu.
Diky za pomoc, upravy v BIOSe, ktere mi radil nekdo jiny mi nesly
provest.

Zdravi Jaroslav Honsa.