i855GM a dualhead (trochu delsi)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Leden 10 15:58:00 CET 2006

Dobre odpoledne,

zkousim rozbehat na Thinkpad R50e dualhead konfiguraci
a zle se mi nedari. Prosim nepovedlo se Vam to nekomu
se stejnym HW nebo aspon s necim kde je i855GM grafika?

Totiz - je tam Intel 855GM chip, ktery pod Windows
a podle dokumentace (man i810) i pod X ma zvladnout
jak clone-display, tak dual-head (mam zatim dojem,
ze z toho proste vypadnou dve Screen, takze pujde
normalne pouzit Xinerama).

Po ruznych experimentech jsem dospel k zaveru, ze
nasledujici konfigurace (X.Org 6.8.2) by mela byt
funkcni. No neni a vysledek je, ze X nenabehnou
a obdari mne hlaskami:

(WW) I810(0): Bad V_BIOS checksum
(II) I810(0): VESA BIOS not detected
(EE) I810(0): VBE initialization failed.

Nastesti to po poweroff bylo v poradku, ale trochu
mne to vydesilo :-)

Vidite prosim v nasledujici konfiguraci problem?
Je potreba neco udelat nejak jinak? (Jak?)

Moc dekuju

Vaclav Stepan

Section "Device"
        Identifier      "one"
        Driver          "i810"
        BusID           "PCI:0:2:0"
        VideoRam        65536
        Screen          0
        Option          "DualHead" "true"
        Option          "MonitorLayout" "CRT,LFP"
EndSection

Section "Device"
        Identifier      "two"
        Driver          "i810"
        BusID           "PCI:0:2:0"
        VideoRam        65536
        Screen          1
        Option          "DualHead" "true"
        Option          "MonitorLayout" "CRT,LFP"
EndSection

Section "Monitor"
        Identifier      "LCD"
        Option          "DPMS"