oracle-xe na rh9

Mirek Bílý radh na mubo.cz
Středa Leden 11 07:21:49 CET 2006

Dobrý den,
11. ledna 2006, 0:37:33, napsal jste:

> na rh9 jsem nainstaloval Oracle-XE, ale nejde spustit. Hlasi to nasledujici:
>
> [...]
> /usr/lib/oracle/xe/app/oracle/product/10.2.0/server/bin/../lib/libclntsh.so.
> 10.1: symbol semtimedop, version GLIBC_2.3.3 not defined in file libc.so.6
> with link time reference
> [...]
>
> Dle instalacniho guide mam verzi glibc-2.3.2
>
> Poradite nekdo co s tim?

Dle meho nazoru byste mel pouzit verzi glibc-2.3.4-2. Pokud muzu
doporucit, tak se podivejte na
http://www.puschitz.com/InstallingOracle10g.shtml a tam najdete
podrobny navod na zprovozneni Oracle 10 (XE by mela byt odlehcena
volna verze vychazejici z verze 10). Nenasel jsem nic lepsiho z navodu
na instalaci, zprovozneni a tuning Oracle pod linuxem. Pan Werner se
zabyva zprovoznenim Oracle pod nepodporovanymi verzemi Linuxu
(vetsinou RedHat a SUSE).

--
S pozdravem,

Mirek Bílý