oracle-xe na rh9

Středa Leden 11 00:37:33 CET 2006

On Tue, 10 Jan 2006, Pavel Kucera wrote:

> na rh9 jsem nainstaloval Oracle-XE, ale nejde spustit. Hlasi to nasledujici:

[...]
> /usr/lib/oracle/xe/app/oracle/product/10.2.0/server/bin/../lib/libclntsh.so.
> 10.1: symbol semtimedop, version GLIBC_2.3.3 not defined in file libc.so.6
> with link time reference
[...]
> Dle instalacniho guide mam verzi glibc-2.3.2
>
> Poradite nekdo co s tim?

Co asi? Chce to novejsi Glibc. Zrejme 2.3.3. Pokud se nechcete moc vrtat
v systemu, pak si nekde sezente binarky od vhodne verze Glibc (nebo
si je vyrobte), pohodte je nekde vedle toho Oraclu a spustte ho
s patricnym LD_LIBRARY_PATH. V nekterych pripadech muze byt potreba
vnutit i novejsi dynamic linker, ale to tady snad nehrozi.