portal na ISO dokumenty

Lubos Kolouch lubos.kolouch na gmail.com
Středa Leden 11 18:39:50 CET 2006

Ahoj vespolek,

dostal jsem ukol a potreboval bych vase *prakticke* zkusenosti.

Ukol je vycarovat portal, na ktery by se mohly ukladat ISO dokumenty, evidovat
jejich revize.

Dale by mel umet i nastenky/stranky oddeleni, pripadne forum a chat.

Samozrejme sprava uzivatelu se predpoklada.

Co jsem zjistoval, tak na ty dokumenty by se asi dala nejak
modifikovat bugzilla,
na portal jako takovy treba egroupware. Ovsem ten zas neumi spravu dokumentu.

Pouzivate nekdo neco takoveho v praxi? Chtel bych to na linuxu, abych
tim prosadil
dalsi rozsireni linuxu ve firme (krome fw/ftp)...

Diky

Lubos Kolouch