portal na ISO dokumenty

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Leden 11 19:21:36 CET 2006

Lubos Kolouch <lubos.kolouch na gmail.com> wrote:
> Ahoj vespolek,
>
> dostal jsem ukol a potreboval bych vase *prakticke* zkusenosti.
>
> Ukol je vycarovat portal, na ktery by se mohly ukladat ISO dokumenty, evidovat
> jejich revize.
>
> Dale by mel umet i nastenky/stranky oddeleni, pripadne forum a chat.
>
> Samozrejme sprava uzivatelu se predpoklada.

nieco take prave riesim, rozhodol som sa pouzit na to nieco na sposob
wiki systemu.
Kedze existujuce wiki sa mi zdali prilis komplikovane (hlavne co sa tyka
pouzivania zo strany BFU), napisal som si vlastnu :-)
len este to nie je releasnute

Ale myslim si ze wiki je na to spravny system

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |