Vice IP adres na jedne sitovce

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Čtvrtek Leden 12 10:32:11 CET 2006

Dobry den.

Potrebuju na linuxovem stroji nastavit na jedne sitovce vice IP adres. Po chvilce marneho hledani howto jsem zjistil, ze asi hledam IP aliasing. Je to tak? Hned v prvnim howto jsem ale nasel, ze: IP Alias has been deprecated in 2.4.x and replaced by a more powerful firewalling mechanism. No ja mam ke vsemu jadro 2.6, takze uz vubec nevim, jestli jsem na spravne adrese. Muzete me prosim nasmerovat, co presne mam hledat? Stacily by tipy na klicova slova pro pritele Googla. Pokud by snad nekdo mel v rukavu adresu na povedene howto, tak bych byl na vrcholu stesti. ;-)

Diky moc

TNX