Locales, kdm, Redhat

Radek Liboska liboska na uochb.cas.cz
Pátek Leden 13 16:40:31 CET 2006

> Zkoušel jsem to a nezabralo.

Leda by to přerazilo něco v KDE. To nevím, KDE se vyhýbám.

> Ještě to prověřím. Každopádně díky, tohle
> by mohl být ten čistý způsob, který jsem hledal, je to někde popsané, že
> a jak by to mělo fungovat?

No funguje to normálně. Já tam mám jen toto:

$ cat .i18n
LC_CTYPE="cs_CZ.ISO8859-2"

protože používám angličtinu  (v /etc/i18n mám

LANG="C"
SUPPORTED="cs_CZ.UTF-8:cs_CZ:cs:en_US.UTF-8:en_US:en"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

) ale potřebuji mít na terminálech české znaky v ISO.
Děti mají u sebe v /home/blabla/.i18n napsáno LANG="cs_CZ.UTF-8"
a desktop mají český. Používáme sice gnome, ale některé aplikace jsou z KDE a
jsou česky také, takže se zdá, že to funguje.

Možná, že KDE startuje jazyk podle nastavení v kdm a na i18n prdí, to nevím,
mám všude gdm.