portal na ISO dokumenty

Vit Hamala vit.hamala na kleibl.cz
Čtvrtek Leden 12 16:51:52 CET 2006

Lubos Kolouch napsal(a):
> Ahoj vespolek,
>
> dostal jsem ukol a potreboval bych vase *prakticke* zkusenosti.
>
> Ukol je vycarovat portal, na ktery by se mohly ukladat ISO dokumenty, evidovat
> jejich revize.
>
> Dale by mel umet i nastenky/stranky oddeleni, pripadne forum a chat.
>
> Samozrejme sprava uzivatelu se predpoklada.

zkuste se mrknout na phprojekt, ten by mel umet verzovani dokumentu a
mnohem vice (Group calendar, project management, time card system, file
management, contact manager, mail client,...) a je lokalizovan do cestiny.

http://www.phprojekt.com

Pripadne firma Swisscentrum software udelala do nej modul Rizena
dokumentace http://www.swisscentrum.cz/rd.php

--
Vit Hamala