portal na ISO dokumenty

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 12:46:40 CET 2006

On Wed, 11 Jan 2006 17:39:50 GMT, Lubos Kolouch <lubos.kolouch na gmail.com> wrote:

>  Ukol je vycarovat portal, na ktery by se mohly ukladat ISO dokumenty,
>  evidovat jejich revize.

	No, já jsem zkoušel uvést do chodu cdsware (CERN Document Server),
ale do ostrého provozu jsem se nedostal - neumím třeba řešit striktnější
přístupová práva, než jaká panují na univerzitě v Cernu. :) To má být řešeno
ve verzi 0.8 - ta má mít vlastní práva a nevyužívat Apache.

	Pak jsem dvakrát začal psát vlastní dokumentový server, ale vždycky
jsem zjistil, že píšu vlastně cdsware. Asi mě to moc inspirovalo a neumím
vymyslet jiné obecné mechanismy, než jsou právě v cdsware.

>  Dale by mel umet i nastenky/stranky oddeleni, pripadne forum a chat.

	Toto naštěstí neumím / nepotřebuju. :)

>  Co jsem zjistoval, tak na ty dokumenty by se asi dala nejak modifikovat
>  bugzilla,

	...zajímavý nápad. :) Ale v praxi si to neumím představit. Docela
těžce jsem lidem vysvětlil co je to verze dokumentu a proč nestačí datum
a taky že mají na dokumenty psát, kdo je autorem, ale užívání bugzilly si
prostě nedovedu představit. Možná wiki, ale bugzillu?

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860