Sdíení internetového připojení

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Pátek Leden 13 13:21:52 CET 2006

Dne čtvrtek 12 ledna 2006 08:11 Miroslav BENES napsal(a):

> d) pořízení routeru
> ====================
> Z doslechu vím, že existují routery, které tuto problematiku řeší
>
> výhody:
> --------
> malý odběr
> bezhlučný provoz
> jednoduché nastavení
> odpadne nutnost pořizovat HUB
>

> nevýhody:
> ----------
> vyšší pořizovací náklady
> router se bude chovat jako "klasický" fw bezdalších možností, které se
> [...]

Zdravim,
abychom se drzeli konference - nepisete, zdali jiz mate switch , pokud ne
pocitejte bez DPH cenu od 350 - 800 Kc (staci petiport). Za stejnou cenu
ziskate linuxovy mikropocitac s proc. mips Edimax BR-6104k. Ma webove
rozhrani, ale da se prehrat linuxovou minidistribuci.Ma celkem 4 porty coz by
Vam mohlo vyhovovat. Kdyby Vas zajimalo, kde koupit nejlevneji - bud Google,
nebo soukrome. I kdyz to bude asi drazsi nez pouze instalovat (pokud tomu
uplne nerozumite, bude to levnejsi nez konfigurace linuxu od profesionalni
firmy), po prvnim roce to uvidite na uctu za elektrinu (nechal jsem bezet rok
athlona se 4 HDD a neprejte si videt tu fakturu za elektrinu).

Honza