SkypeBox???

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Leden 13 16:38:02 CET 2006

Petr Vileta wrote:
> Jak se rozviji telefonovani VoIP, tak take pribyva uzivatelu Skype.
> Bohuzel pro Skype existuji jen telefony, ktere vyzaduji zapnuty
> pocitac s nainstalovanym Skype.
> Tak me napadlo, zda by nesel z neceho udelat SkypeBox. Proste "cerna
> skrinka", kde bude orezana verze Linuxu s X-ky, lepe receno specialne
Ted jsem narazil na takovou zajimavou krabicku od Edimaxu a zajimalo by me,
zda by do toho sla nacpat nejaka minidistribuce Linuxu. Procesor to ma
stejny jako Edimax router, do ktereho Linux nacpat lze.
Muzete se nekdo, kdo uz to delal, podivat na
http://www.edimax.com.tw/html/english/products/PS-1205Um.htm
zda by to slo?
Jinak je to presne ta spravna krabice. 1x TP, 1xUSB :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz