SkypeBox???

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Pátek Leden 13 18:17:20 CET 2006

> Ted jsem narazil na takovou zajimavou krabicku od Edimaxu a zajimalo
> by me, zda by do toho sla nacpat nejaka minidistribuce Linuxu.
> Procesor to ma stejny jako Edimax router, do ktereho Linux nacpat lze.
> Muzete se nekdo, kdo uz to delal, podivat na
> http://www.edimax.com.tw/html/english/products/PS-1205Um.htm
> zda by to slo?
> Jinak je to presne ta spravna krabice. 1x TP, 1xUSB :-)

Je tu jeden problem - tieto krabicky nemavaju x86 procesor ale nejaky
variant MIPSu, takze na tom binarku Skype (ci skor Skape) kompilovanu
pre x86 nespustite. Okrem toho tie procesory zvyknu mat okolo 120-233
MHz co je pod hranicou toho co by Skype potrebovalo.

Michal