Pouziti parametru noac u nfs

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Leden 17 10:55:38 CET 2006

On Fri, 13 Jan 2006 21:24:00 GMT, Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz> wrote:

>  Protoze manova stranka pise:
>
>         The  problem  can  be  triggered  at high loads, and is caused by
>  problems in IP fragment reassembly. NFS read and writes typically transmit
>  UDP
>         packets of 4 Kilobytes or more, which have to be broken up into
>  several fragments in order to be sent over the Ethernet link, which limits
>  pack-
>         ets to 1500 bytes by default. This process happens at the IP network
>  layer and is called fragmentation.

	No já se nebudu tvářit že tomu kdovíjak rozumím, ale není řešením
použít menší packety pro NFS? Mně NFS se čtyřkilovými packety vůbec
nechodilo. Teda dokázal jsem namountovat a provést ls, ale čtení a zápis
nešel. Když jsem snížil velikost packetu na 1kB, tak to funguje normálně.
Takže bych měl dvě otázky:

1) Proč mi to nefungovalo?
2) Je nějaký důvod používat větší packety na ethernetu? Mělo by to být
rychlejší, ale dá se někde dočíst, o kolik konkrétně přicházím?

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860