Nabizim lokalizaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Leden 18 13:04:45 CET 2006

	Zdravim,

je nekde nejaky seznam toho, co v Linuxu/GNU/... je treba lokalizovat
do cestiny? Mam par studentu, kteri nedali zapocet, a dal bych jim
jako posledni sanci udelat nejaky preklad nebo jinou podobnou praci.

	Moje predstava je cca 10-15 hodin prace neprilis dobreho
bakalarskeho studenta. Musi se tykat Linuxu nebo Open source
(prinejhorsim i Free software :-) a vysledek musi byt prinosem
pro komunitu. Zadani by melo byt pokud mozno jasne formulovane
a jasne zkontrolovatelne.

	Muze byt i neco jineho nez lokalizace, v mensi mire i
lokalizace do slovenstiny.

	Diky za jakekoli tipy,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |