Stopování HW chyb - hdl: dma_timer_expiry: dma status == 0x61, end_request: I/O error, dev hdl, sector 305100095

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Leden 18 15:55:41 CET 2006

Sériová čísla po sobě snad nějak významně nejdou. Navíc podle Seagate
SeaTools by měly být všechny disky 100% OK až na ten jeden vyměněný.
Myslíte, že by se mohl nesnášet ST3160021A s ST3160023A na jednom
kabelu? Kabely jsem už taky prohazoval. Zatím se ještě nestalo, aby z
pole vylétl Maxtor nebo Western (pořád jen Seagate).

Disky tam jsou:
Maxtor 6Y160P0
WDC WD1600BB-00DWA0
WD1600JB-00EVA0
ST3160023A
ST3160023A
WDC WD1600BB-00GUA0
ST3160021A
ST3160023A

Děkuji Petr Novák

PS: Promiňte mi duplicitní zprávy. Jsem z toho teď nějaký zmatený, zda
konference funguje postaru na linux na linux.cz nebo na
cz.comp.linux na googlegroups.com.