Rozdil mezi PKSC#12 a PKSC#15 respektive moznost konverze

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Leden 18 16:11:38 CET 2006

Dobry den,

nevim jestli se neptam uplne blbe, ale netusite jestli by sel soubor
s certifikaty PKSC#12 (soubor .p12) nejak zkonvertovat na PKSC#15 ?

Mam totiz problem s jednim softem ktery pro urcita zarizeni ovladana
pres https generuje certifikaty PKSC#15 (soubory s koncovkou .p15)
a dela to nejak blbe. Pouzivam self-signed certifikaty takze napred
jsem si v tom softu vygeneroval CAcert a pak vlastni certifikaty pro
ona zarizeni plus jejich podepsani tim CAcert-em. Ukazuje se, ze ruzne
ceritifikaty (s ruznym CN) podepsane tim samym CAcert-em maji stejne
seriove cislo, coz treba mozille dost vadi (kdyz si jej chci ulozit
naporad). Myslim si ze chyba je v tom softu na to generovani.

Dival jsem se na openssl, ale to umi jen PKCS#12 o PKCS#15 nechce nic
slyset ani jej nedokaze 'zobrazit', natoz vygenerovat.

Nenapada Vas jak to obejit/resit ? (zadost o tech podporu k vyrobci softu
zatim bez odezvy).

S pozdravem