Lire problem

Petr Klima tosuja na post.cz
Čtvrtek Leden 19 16:34:05 CET 2006

Dobry den,
trapim se s konfiguraci lire (www.logreport.org). Distribuce je Debian
woody, lire je verze 2.0.1.

Problem je, ze po konfiguraci (logy z apache importovane do DLF
databaze, reporty ve formatu PDF) to funguje castecne....

Import logu je v poradku, to mam vyzkouseno. Ale report se nevytvori,
protoze:
"An error occured: missing 'cfg' parameter at
/usr/local/share/perl5/Lire/ReportSchedule.pm:243"

Zrejme ocekava parametr 'cfg' v konfiguracnim souboru, ale ten je
generovany programem "lire" a ne rucne. Je to sice xml soubor, ale
nenasel jsem popis tagu a nemam zas tak moc chut prolezat cele zdroje a
Google neporadil...

Takze se ptam: Neresil jste nekdo podobny problem? Pripadne - muzete mi
doporucit jiny OS log analyzer? Jde mi i o analyzu jinych logu nez
apache, takze bych rad neco viceuceloveho.

Diky, Tosuja