sw raid obecneji

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 20 09:12:36 CET 2006

On Thu, Jan 19, 2006 at 08:12:02PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Pokud enclosure, kde jsou ty disky naladovane, podporuje SAF-TE nebo SES,
> pak to neni problem (ale asi si to budete muset naprogramovat).

Najdu si na matfyzu prislusny predmet, kde za to dostanu zapocet.

> Alternativni reseni je takove, ze kdyz to delate v dobe, kdy neni moc
> velky provoz, tak spustite neco jako dd if=/dev/... of=/dev/null
> a proste uvidite, ktery z nich je nejvic aktivni. :)

> Vy mate disky pripojene po SSA?!

V praci. Takovy zvlastni kruhovy raid.

Howto jsem cetl uz nekdy pred rokem. Delal jsem ted sw raid do tezsiho
provozu nez obvykle a rikal jsem si, ze se tomu opravdu poradne podivam
na zoubek. Do dnes jsem v tezkych nasazenich pouzival scsi hw raid, ibm
ssa raid cluster a jako nejhorsi 3ware.

-- Dalibor Straka