Opterony vs Xeony - aneb cim a jak prelozit program v C

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Pátek Leden 20 09:34:43 CET 2006

On Fri, Jan 20, 2006 at 08:38:31AM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Zalezi na uloze, instrukci "inc" urcite bude delat rychleji 3.2GHz nez
> 2GHz i kdyby ten procesor byl 512bitovy ;-).
Zalezi kolik ma ten procesor jednotek na int aritmetiku.

Napr. AMD64 maji vic floating point jednotek, proto taky temer vzdy vyhrava
ve vedeckych vypoctech. I kdyz ma nizsi frekvenci a program se prilis
nevetvi.

Petr

--
Ing. Petr Kristan