Opterony vs Xeony - aneb cim a jak prelozit program v C

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 20 11:22:35 CET 2006

On Fri, Jan 20, 2006 at 09:34:43AM +0100, petr.kristan na epos.cz wrote:

> Zalezi kolik ma ten procesor jednotek na int aritmetiku.

Vzhledem k tomu, ze inkrementace jednoho registru je True dependency
Read After Write (RAW), tak ji nemuze vykonavat paralelne.

Ostatni dependece RAR, WAW, WAR(resi se pres register renaming)
paralelnimu zpracovani tolik nevadi ;).

-- Dalibor Straka