UPS - BackUPS 400

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Leden 20 12:04:32 CET 2006

Dalibor Straka <mailto:dast na panelnet.cz> wrote:
> Tak hloupou upsku jsem jeste nevidel. Co zamestnavatel usetri
> na techto 3 UPSkach to mi zaplati za muj cas a jeste dostane
> nekvalitni dilo s omezenymi moznostmi. Dobre mu tak. Ja mu rikal at
> koupi nove, drazsi.

	Klasika, dobře mu tak...:-)

	Ale co jsem to chtěl... - součástí NUTu je dobrý prográmek na
určování neznámého signalingu... Co vím, tak v případě nikoli "Smart", ale
Simple signalingu existují snad 4 různá zapojení... - asi máš kabel jiný,
než předpokládá apcupsd... - zkusíl bych ten probe prográmek a pak, pokud to
jde apcupsd přesvědčit na tuto formu signalingu.

	Přiznám se, že apcupsd používám na několika místech ke spokojenosti,
ale vesměs se jedná o Smarty a originální kabely.

PS: A když bude nejhůř, tak by Ti možná pomohla zlatá verze PowerChute pro
linux - mám to jako RPMko - PowerChutePlus-4.5.2.1-1.i386.rpm - samozřejmě
to už roky nikde nenajdeš, proto říkám zlatá... potřebuje akorát C++
knihovny z RH6.2. (nejlépe compat-libstdc++-6.2-2.9.0.16) a funguje i na
nejnovější UPSky... byť možnosti nastavení zdaleka neodpovídají apcupsd...