QoS

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Leden 21 01:15:06 CET 2006

Nez tohle resit, kup si poradnou Sip branu, treba SPA2100 s Qosem a
routerem, tady jsem to resil a nic, rady at si nastuduju komplet celou
problematiku lartc.org ...

Mam sice skript co prioritizuje Out traffic podle TOS, ale uz ne DOWN (aspon
podle portu, kdyz ne podle tos) - viz supershaper (ani jeho autor nevi jak
osetrit DOWN¨, take me odkazal na lartc).

Pak mam prometheus, co umi fupovat usery, ale zase neumi priorizovat podle
TOSu.

Pak znam wondershaper :-)

Ale nejak to dat do kupy neumim a asi nikdo tady (anebo kdo jo tak ten ma
dulezitejsi praci nez resit nejaky Voip). Takze kus bakelitu ve forme spec.
QoS routeru (SPA2100, Fritz Box) vyjde nejlevneji pokud jde o nervy,
spotrebu atd...

"Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dqr66k$2oei$1 na ns.felk.cvut.cz...