QoS

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Leden 21 04:29:52 CET 2006

Oqak wrote:
> Nez tohle resit, kup si poradnou Sip branu, treba SPA2100 s Qosem a
> routerem, tady jsem to resil a nic, rady at si nastuduju komplet celou
> problematiku lartc.org ...

No jo, precetl jsem si dokumentaci obou, ale je to delane mezi internet a
PC, jenze ja mam internet a Server :-) To je asi neresitelne to dat pred
nej. Mam totiz jen jednu verejnou IP.

> Mam sice skript co prioritizuje Out traffic podle TOS, ale uz ne DOWN
> (aspon podle portu, kdyz ne podle tos) - viz supershaper (ani jeho
> autor nevi jak osetrit DOWN¨, take me odkazal na lartc).

Mohl bys mi poslat alespon tenhle skript? Nemereil jsem to, ale protoze na
mem serveru bezi Apache, je dost mozne, ze drobna zakoktani VoIP jsou
zpusobena prave uploadem. Kazde drobne zlepseni mi pomuze.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz