spamassassin, proc nezahazuje spam...

Petr Hvezda hvezdap na mail.unistav.cz
Sobota Leden 21 18:21:42 CET 2006

> sveho casu jsem mel problem s tim, ze se zmenil format X-Spam-Status
> hlavicky (myslim, ze se zmenilo hits -> score) a spamass-milter z toho
> nemel moc radost resp. nechodil spravne.

Odpovim si sam. Pri studiu dokmentace jsem zjistil, ze spamassassin-milter
ma v daemon rezimu urcite flagy a konkretne parametr -r xx (xx=cislo)
urcuje pri kolika hitech se ma mail rejectovat.

Je tedy pravdepodobne, ze to autor myslel tak, aby byly dany 3 stavy:

0.0-4.0 hits = no spam (v local.cf)

4.1-xx  hits = asi spam (xx hodnota nastavena prave flagem -r u daemon
rezimu u spamassassin-milteru v /etc/sysconfig/spamass-milter, pricemz se
jen prepise Subject mailu na nadefinovanou promenou v local.cf a mail
uzivateli posle, aby se sam rozhodl, ci to spam je, nebo ne). Pokud se
tato hodnota prekroci je mail spamem a je nekompromisne rejectovan...

U me jsem tedy nastavil hodnotu v local.cf (required_hits)na 4 a daemom
flag -r u spamass-milteru rovnez na 4. Timpadem odpada mezistav "asi_spam"
a jsou maily ihned rejectovany.

--
P.H.