spamassassin, proc nezahazuje spam...

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Leden 23 09:14:50 CET 2006

Petr Hvezda <mailto:hvezdap na mail.unistav.cz> wrote:
> Odpovim si sam. Pri studiu dokmentace jsem zjistil, ze
> spamassassin-milter ma v daemon rezimu urcite flagy a konkretne
> parametr -r xx (xx=cislo) urcuje pri kolika hitech se ma mail
> rejectovat.

	Čtu stejně blbě... to -r není od kolika zahodit, ale delta od "už je
spam"...

pokud je spam = 5, a -r taky 5, pak rejectuje maily od skóre 10.0 včetně...

PS: Upozorňuji na to, protože stejnou botu jsem v minulosti taky udělal
(chtěl jsem rejectovat od 10, ale ve skutečnosti jsem rejectoval od 15)