QoS

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Leden 22 03:02:33 CET 2006

Dalibor Straka wrote:
> # tc -s -d qdisc ls
Hmm, nevypsalo to nic, takze to zrejme neni vubec nijak nastavene.

> Pokud SFQ nepomuze, asi bude treba sahnout na HTB. Pouzivate tu wifi
> jeste k necemu jinemu, nezli k internetu? (treba lokalni 11Mbit wifi
> sit)

Ne, WiFi slouzi jen pro pripojeni k netu. Ostatni mistni sit (ha, ha 2 PC)
je zapojena pres hub kabelem.
Nikdy jsem nic podobneho nedelal a moje anglictina neni nejlepsi. Nemate
nahodou odkaz na cesky manual nebo primo par radek jak to nastavit? Nebo ta
jedina radka v minule zprave je vsechno, co je treba udelat?
Nerad bych totiz rozvrtal fungujici server ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz