web server v ipcopu

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Leden 22 19:29:54 CET 2006

Michal Dobes wrote:

> Jedna z moznosti je, ze je plna tabulka i-uzlu, pak novy soubor
> nevytvorite.
> Co hlasi df -i

To je ono, je plná tabulka i-uzlů, ale není mi jasné, co tedy umazat,
/tmp i /var/tmp je prázdné. Je možné, že by to byl nějaký bug v tom
starém ipcopu, že se neuvolňují i-nody? Každopádně, teď jsem smazala 2
soubory (jeden log v /root a poslední /var/run/httpd.mm.???) a podařilo
se mi nahodit web server. Snad mi teď nevypnou proud.

Hanka