web server v ipcopu

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Neděle Leden 22 20:00:06 CET 2006

Hana Skoumalova napsal(a):
> To je ono, je plná tabulka i-uzlů, ale není mi jasné, co tedy umazat,
> /tmp i /var/tmp je prázdné. Je možné, že by to byl nějaký bug v tom
> starém ipcopu, že se neuvolňují i-nody? Každopádně, teď jsem smazala 2
> soubory (jeden log v /root a poslední /var/run/httpd.mm.???) a podařilo
> se mi nahodit web server. Snad mi teď nevypnou proud.

Jako chybu bych to nevidel. Spise pri vytvareni souboroveho systemu se
velikost tabulky i-uzlu zvolila nevhodne mala (at uz zasahem obsluhy
nebo stupiditou instalatoru), pripadne se nekde vyrojilo za provozu
moc souboru nevhodnym zpusobem.

Vyhledat pod /var, /home, /root adresare, kde je nezdrave moc souboru
a zkusit usoudit, zde rm na ne nebude dobra volba. :-))

M.