web server v ipcopu

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Neděle Leden 22 22:09:38 CET 2006

Michal Dobes wrote:

> Jako chybu bych to nevidel. Spise pri vytvareni souboroveho systemu se
> velikost tabulky i-uzlu zvolila nevhodne mala (at uz zasahem obsluhy
> nebo stupiditou instalatoru), pripadne se nekde vyrojilo za provozu
> moc souboru nevhodnym zpusobem.
>
> Vyhledat pod /var, /home, /root adresare, kde je nezdrave moc souboru
> a zkusit usoudit, zde rm na ne nebude dobra volba. :-))

Tak se mi podařilo šťastně nainstalovat novou verzi IPCopu, ale stejně
mi to vrtá hlavou. Adresář /root obsahoval jenom setup.log z původní
instalace, /home obsahoval jenom dva adresáře, které tam byly i s
obsahem už od instalace a ve /var jsem taky nenašla nic, co by se nějak
množilo (kromě /var/run/httpd.mm.???, ale ty jsem ručně mazala a vešlo
se jich tam pořád míň a míň). Ta předchozí instalace měla limit 50000
i-nodů, ta současná má něco přes 100000, ale budu to sledovat.

Hanka