workstation s linuxem

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Pondělí Leden 23 12:07:57 CET 2006

> Presne potrebuji, aby Franta, Pepa a Karel si mohli prijit k pocitaci
> a prihlasit se. Po prihlaseni, aby se kazdemu z nich automaticky
> namountovali urcite disky.
> Disk domovsky, disk skupiny do ktere patri (Franta patri do skladu,
> Pepa do prodeje, Karel patri do skupiny ucetnich), disk spolecny.
>
> Muze se stat, ze si k pocitaci prijde Ruzena nebo kdokoliv jiny z
> firmy a zadouci je, aby se mu pripojili sitove disky.
> Jake se mu maji pripojit sitove disky je ted definovano v netlogon
> samby, kde jsou*.bat davky, ktere windows spousti po prihlaseni.

Toto je mi jasne, ovsem na linuxovem stroji muze byt zaraz prihlaseno
vice uzivatelu (napr.). Navic jste neuvedl, zda se prihlasi na konzolu,
do Xu, pres sit, ... Nebo to ma umet pro vsechny typy prihlaseni?

Ale zkuste se kouknout na to, co jsem vam radil:
- pam_smb (lepsi bude novejsi pam_winbind - umi i vytvaret uzivatele),
- samba (smbmount, mozna ted je novejsi mount -t cifs),
- pam_mount (ci nejaky pam modul, ktery umi to, co chcete)

Toto by melo delat to co pozadujete pri jakemkoli typu prihlaseni
a bez dodatecneho ptani se na heslo.

BTW precetl jste si vubec nejake Samba-HOWTO? Mam za to, ze zrovna
prihlaseni do domeny je tam popisovano dobre.

S pozdravem

Luf