workstation s linuxem

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Leden 23 13:36:19 CET 2006

Ludek Finstrle <luf na pzkagis.cz> wrote:

> Toto je mi jasne, ovsem na linuxovem stroji muze byt zaraz prihlaseno
> vice uzivatelu (napr.). Navic jste neuvedl, zda se prihlasi na konzolu,
> do Xu, pres sit, ... Nebo to ma umet pro vsechny typy prihlaseni?
>
> Ale zkuste se kouknout na to, co jsem vam radil:
> - pam_smb (lepsi bude novejsi pam_winbind - umi i vytvaret uzivatele),
> - samba (smbmount, mozna ted je novejsi mount -t cifs),
> - pam_mount (ci nejaky pam modul, ktery umi to, co chcete)
>
> Toto by melo delat to co pozadujete pri jakemkoli typu prihlaseni
> a bez dodatecneho ptani se na heslo.

> [...]

ja by som to navrhoval vyriesit nejakym scriptom ktory sa spyta na meno
a namountuje podla mena prislusny disk na adresar napr. ~/mnt
nieco take som celkom uspesne pouzival (len to neboli disky z win, ale z
novellu)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |