workstation s linuxem

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Pondělí Leden 23 13:44:39 CET 2006

> Toto je mi jasne, ovsem na linuxovem stroji muze byt zaraz prihlaseno
> vice uzivatelu (napr.). Navic jste neuvedl, zda se prihlasi na konzolu,
> do Xu, pres sit, ... Nebo to ma umet pro vsechny typy prihlaseni?

Worskstation ma nahradit WinXP, jak jsem psal.
Jde tedy o Xka a jednoho v jednom okamziku prihlaseneho uzivatele.

> Ale zkuste se kouknout na to, co jsem vam radil:
> - pam_smb (lepsi bude novejsi pam_winbind - umi i vytvaret uzivatele),
> - samba (smbmount, mozna ted je novejsi mount -t cifs),
> - pam_mount (ci nejaky pam modul, ktery umi to, co chcete)

pam_smb a pam_mount je hezka vec, ale jak zaridim, aby se po
prihlaseni pripojily sitove disky, ktere jsou pokazde jine?
(snazim se vysvetlit,ze kazdy uzivatel ma mit po prihlaseni
pripojene jine sitove disky)

Myslim ze je mam prectene.

Honza Novacek