Cisco Systems VPN Client Version 4.6.02

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Úterý Leden 24 07:26:21 CET 2006

Dne pondělí 23 leden 2006 20:44 tepnet napsal(a):
> Zdravím lidičky,

Taky!

>     mám problém snažím se rozchodit Cisco Systems VPN Client Version
> 4.6.02, instalace probehne v poradku, ale spusteni uz tak vesel není viz
> nize. Vlastním distribuci Mandrivu 2006
>
> Dekuji predem za jakekoliv rady.
>
> *./etc/init.d/vpnclient_init start
> Starting /opt/cisco-vpnclient/bin/vpnclient: insmod: error inserting
> '/lib/modules/2.6.12-12mdk/CiscoVPN/cisco_ipsec.ko': -1 Invalid module
> format
> Failed (insmod)*

Osobne bych si dovoli tipnout, ze tahle knihovna je urcena pro jine jadro
(spis pro jinou radu -- tak 2.4 ??? )

Takze zkusit to zkouknout pres oblibeny hexaeditor a pokud to opravdu ma jiny
format (jako ze asi jo, kdyz si na to stezuje), prejit na neco jineho. Nebo
vzit velky klacek a domluvit panum od Cisca :-)

Karel