QoS

Oqak node.ch na centrum.cz
Úterý Leden 24 07:36:33 CET 2006

ano, tam si muzete nastavit preferovany port ---
www.erivoip.cz/ata151_obrazky/sip_configuration1.gif

Takze to zkuste priorizovat, pres HTB by to melo byt s pujcovanim
konektivity

Nicmene tenhle soft znam, je i v Well telefonu, nic moc...

Koukam, ze nikdo tu v rukavu trochu dokonalejsi QoS skriptik nema, tak si
bezim objednat SPA2100 :-(

"Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:<dr13pd$2ugo$1 na ns.felk.cvut.cz>...