Mysql a vytizeni serveru

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Čtvrtek Leden 26 05:01:59 CET 2006

> Zdravim,
> narazil jsem na jednu masinu, ktera dela load v prumeru mezi 6-25 a pri
> loadu 25 (ne ze by to bylo hodne), ale latence nejakych aplikaci jsou
> neskutecny (ssh az 5 sekund apod.).
>
> Podle TOPu to dela MySQL. Pritom podle statistik dela v prumeru 50-80
> dotazu za sekundu, coz mi neprijde tak moc. Vetsinou to jsou samy Selecty.

Pocet dotazu je zcela nedostatecny ukazatel, protoze velmi zalezi na tom
co je to za dotazy - napriklad pokud to jsou komplikovane / nestastne
napsane dotazy nad velkou tabulkou, tak je na problem zadelano (a nejen
u mysql). To je prvni na co bych se zameril - podivat se jestli proste
neni problem v te aplikaci.