Mysql a vytizeni serveru

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Leden 26 08:39:46 CET 2006

Damir Špoljarič wrote:
> Zdravim,
> narazil jsem na jednu masinu, ktera dela load v prumeru mezi 6-25 a pri
> loadu 25 (ne ze by to bylo hodne), ale latence nejakych aplikaci jsou
> neskutecny (ssh az 5 sekund apod.).
>
> Podle TOPu to dela MySQL. Pritom podle statistik dela v prumeru 50-80
> dotazu za sekundu, coz mi neprijde tak moc. Vetsinou to jsou samy Selecty.
>
> Ten server jede na Debianu 64bit. Nenapada Vas cim by to mohlo byt ?
>
> Diky,
> Damir

Chybejici indexy, spatne navrzene tabulky, spatne navrzene dotazy,
nevhodne nastavene vyuziti pameti v MySQL, spatne zvoleny typ tabulek,
nevhodne ulozena data fyzicky na disku, vypnute nebo spatne nastavena cache.

Tech veci je hodne. Bud tusite cim to je (a to byste se neptal) nebo to
netusite a pak vas ceka cteni tuny dokumentace a ucebnic. Ve vasem
pripade bych si na to najal databazoveho konzultanta, ktery urci slaba
mista a poradi jak to spravit. Budete to mit levnejsi a rychlejsi nez
ladeni ziveho systemu.

Mirek Suchy