Instalace grubu do MBR

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Pátek Leden 27 19:31:04 CET 2006

>Jasne, ale je tam i stage2 ;-) Takze si ho sam najde a pouzije.

Kdo si ho tam najde ? Kód o délce pár set B, který je zapsaný ve stage1
- tedy v MBR ?
Můžete to nějak doložit ? Mě to logicky připadá jako naprostý nesmysl
(to, aby se našel stage2 umístěný v souboru pomocí jména souboru).

>MMNT bavili jsme se o instalaci grubu, nikoli o bootovani.

Ano, ale při instalaci se musí do stage1 zapsat "tvrdý" odkaz (číslo
sektoru bez ohledu na rozdělení disku a filesystem) který ukazuje na stage2.
Ona ta instalace musí vycházet právě z toho, jak se pak bude následně
bootovat. Jinak by to nemělo logiku.