Nefunkční consola v novem jadre

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Leden 31 16:29:20 CET 2006

On Mon, 30 Jan 2006, Libor Chocholaty wrote:

> Ja treba pouzivam Fedora CORE 3 a mam podobny problem. Fedora pouziva
> udev a jestli mam /dev/console, to opravdu nevim, anzto nevim, jak to
> zjistit, protoze (zda se mi) kernel vytuhne jeste pred initem. Posledni,
> co napise, je Warning ze nema consoli a pak jeste neco o "/input
> Logitech mouse blabla". A to je konec predstaveni. Pokud byste nekdo
> dokazal poradit, muzu poslat fotku obrazovky.

Prectete si release-notes, je to tam presne popsane, jak postupovat, kdyz
si chcete zkompilovat vlastni jadro a zejmena nepouzit initrd a udev...
Dokonce to Yenya resil na tomto miste asi pred rokem...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...